2015. április 19., vasárnap

                                           3.Fejezet

                                          Lenaya és az osztálytársai


    Másnap Lenaya  az iskolában találkozot  Yukiteru-kunnal, és Aley-channal. ( a kun a férfi meghatározó. A chan a női meghatározó.)
-Lena!-kiálltottak kórusban-Nem láttunk tegnap délután! Hol voltál? Na?
-Figyeljetek.Tegnap hazavitt anya, mert megérkezett az ikertesóm!-Úgy kiálltottam, hogy még az angyalok is hallották talán!
-Tényleg? Na, végre még egy jó hír!
-Még "egy"? Mi a másik?
-Jaj, te még nem is hallottad? Én és Yukiteru összejöttünk!-Na most aztán végleg összezavarodtam!-Olyan cukiii! Rímel! Cuki Yuki!
-Okéé... Mi történt a nagy 'összejövetel'-en kívül?
-Semmi...
Ekkor becsöngettek.
    Óra után találkozott Akio-kunnal és Akito-kunnal, a két ikerrel. Állítólag Akio-kunnak tetszik Lenaya-chan, de Lenaya  nincs annyira oda érte.
-Lenaya! Szia! Segíthetek? Ne vigyem a könyveidet?-kérdezte Akio.
-Vidd inkább Akae-chan könyveit!-Mondta, mivel tudta
, hogy Akae jó barátnője, és ő (Akae) fülig szerelmes Akio-ba.
-Hogy mondhatsz ilyet? Én BELÉD vagyok szerelmes! Nem Akae-chanba! Én TÉGED ...
-Jó, jó! Értem! Engem szeretsz... De én NEM szeretlek! Tudod mit? Menj más lány után koslatni!
Vágta szavába, és mérgesen hagyta el a beszélgetést.

                                                    Lista Lenaya oztálytársairól:

Lányok: Akae, Lenaya, Aley, Airi, Akana, Akane, Ai, Kimiko, Ayae (9)
Fiúk: Akito, Akio, Yukiteru,  Aiji, Akihiro, Itsuo, Kouji, Ayuta (8)
 Összesen: 17 osztálytárs





                                                                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése